Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele – Bc. Ladislav Hladný
Bc. Ladislav Hladný
Master's thesis
Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotřebitele
Effects of product placement on shelves on consumer purchasing decisions
Anotácia:
HLADNÝ, L. Vliv rozmístění produktu v regálech na nákupní rozhodování spotře-bitele. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Práce se zabývá zkoumáním vlivu rozmístění piva v regálech na nákupní roz-hodování spotřebitelů. Cílem je popsání spotřebitelského chování v oblasti piva prodávaného v regálech, zejména vlivu rozmístění produktů na spotřebitelovu pozornost a následné rozhodování …viacAbstract:
HLADNÝ, L. Effects of product placement on shelves on consumer purchasing de-cisions. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The diploma thesis focuses on effects of product placement on shelves on consumer purchasing decision. The aim of the thesis is to describe consumer be-haviour in the field of beer sold on shelves, the effect of product placement on consumer attention and decision making …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová