Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s. r. o. – Zuzana Tomalová
Zuzana Tomalová
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s. r. o.
The Analysis of Hamé, s. r. o. Company Competitiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti vybraných výrobků společnosti Hamé, s. r. o. na českém trhu. Analyzovanými výrobky jsou tatarské omáčky, majonézy a dressingy o které společnost Hamé rozšířila své výrobkové portfolio. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zaměřuje na poznatky z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost …moreAbstract:
Bachelors thesis deals with the analysis of competitiveness of the selected products of the company Hame, s. r. o. on the Czech market. Analyzed products are tartare sauces, mayonnaise and dressings which company Hame has extended its product portfolio. The work consists of the theoretical and the practical part. The first part focuses on the findings from the professional literature and explains basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMALOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/aw66wj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomalová, Zuzana. Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s. r. o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši