Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje VESETA spol. s r.o. – Mariia Bortnik
Mariia Bortnik
Bachelor's thesis
Finanční analýza a prognóza budoucího vývoje VESETA spol. s r.o.
Financial analysis and prognosis of future development of VESETA spol. s r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vypracovat finanční analýzu podniku VESETA spol. s r.o. v letech 2016-2020 včetně zhodnocení finančního zdraví v porovnání s konkurenčními podniky dle určitých kritérii a stanovení prognózy budoucího vývoje na rok 2021. Data použita pro zpracování této bakalářské práce jsou čerpána ze zveřejněných účetních závěrek a výročních zpráv. Práce se skládá ze dvou částí: metodické …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to draw up a financial analysis of the company VESETA spol. s r.o. in the years of 2016-2020, including an evaluation of financial health in comparison with competing companies according to the given criteria and determination of the forecast of future development for the year 2021. The data used for the processing of this bachelor thesis are extracted from published …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87375
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Petr Marek
- Reader: Vojtěch Menzl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87375
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Finance
Theses on a related topic
-
Systém vzdelávania zamestnancov Sales oddelenia v spoločnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Marco Richter -
Zhodnocení ekonomického vývoje Coca-Cola HBC Česko a Slovensko s.r.o.
Iuliia Okulova -
Integrovaný systém řízení společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Karolína Spilková -
Návrh zefektivnění logistických procesů v rámci distribuce produktů pro zákazníky libereckého okresu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Barbora Habrúnová -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC
Marcela VÍTKOVÁ -
Strategická analýza Coca-cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Veronika Skoumalová -
Finanční analýza vybraného podniku Coca Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o
Eliška Michálková