Jana Machová

Bakalářská práce

Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR

Consumer Protection and Direct Selling in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ukázat specifika prodeje zboží formou přímého prodeje, zhodnotnit jeho silné a slabé stránky, na konkrétním příkladě pak ukázat a zhodnotit fungování konkrétní společnosti. Dále také vysvětlit, na co by si měl dát zákazník při nákupu touto formou pozor, jak rozpozná nezákonné chování, jak je chráněný a na koho se v případě problémů může obrátit.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to show specifics of direct selling, evaluate its advantages and disadvantages, explain and describe principles of direct selling in a specific company. The thesis also focuses on consumer protection. Analyzed are illegal business practices and other possible dangers for consumers connected with direct selling.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
  • Vedoucí: Josef Malý
  • Oponent: Josef Taušer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25460

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod