Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR – Jana Machová
Jana Machová
Bakalářská práce
Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR
Consumer Protection and Direct Selling in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ukázat specifika prodeje zboží formou přímého prodeje, zhodnotnit jeho silné a slabé stránky, na konkrétním příkladě pak ukázat a zhodnotit fungování konkrétní společnosti. Dále také vysvětlit, na co by si měl dát zákazník při nákupu touto formou pozor, jak rozpozná nezákonné chování, jak je chráněný a na koho se v případě problémů může obrátit.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to show specifics of direct selling, evaluate its advantages and disadvantages, explain and describe principles of direct selling in a specific company. The thesis also focuses on consumer protection. Analyzed are illegal business practices and other possible dangers for consumers connected with direct selling.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25460
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Josef Malý
- Oponent: Josef Taušer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25460
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Robin Habáň -
Ochrana spotřebitele ve finanční oblasti dle zákona o ochraně spotřebitele
Sabina Krejčová -
Ochrana spotřebitele
Jakub Fadrhonc -
Spotřebitelský úvěr a ochrana spotřebitele
Tomáš Pavlát -
Doing business in the WB: exploring potential and problems
Ena Forto -
Doing business in Italy
Giacomo Donini -
Doing business in Russia
Alexandra Zimonina -
Multilevel marketing ve firmě Oriflame
Martina Táborská