Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. – Dominika Kozlovská
Dominika Kozlovská
Bakalářská práce
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Abstract:
This bachelor thesis is aimed at digital and social media marketing techniques and their possible utilization or enhancements in the firm TREND gastronomie s.r.o. Theoretical part deals with the findings from literary sources focused on both the Internet and traditional communication media plus marketing itself. Then, the analysis introduces and analyses sit-uation of the firm and its competitors. …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Zveřejnit od: 5. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZLOVSKÁ, Dominika. \textit{Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/awbgus/.
Jak správně citovat práci
Kozlovská, Dominika. Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané techniky pro úpravu a retuš portrétní a figurální fotografie
Petra Pavlová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Pavla Dvořáčková -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Komunikační potenciál „Online media room“ v internetovém marketingu, vybrané kazuistiky
Filip Sochor -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha