David Kříž
Bachelor's thesis
Podnikatelský plán MSP
Business plan of SME
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru pro nově vznikající reklamní agenturu. Teoreticko-metodická část je vyhrazena pro poznatky vztahující se k vypracování podnikatelského záměru. Analyticko-praktická část je zaměřena na vznik budoucího podniky a na všechny aspekty, které mají vliv na existenci podniku, dále obsahem této části je PEST a SWOT analýza.Abstract:
The Subject of this bachelor thesis is the development of a business plan for an emerging advertising agency. The Theoretical-methodical part is reserved for the knowledge related to the development of the business plan. The Analytical and practical part focuses on the emergence of future enterprises and on all aspects that affect the existence of the company, the content of this part is PEST and SWOT …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xh5zk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedúci: Ing. David Král, Ph.D.
- Oponent: Ing. Alena Stratená
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
Podnikatelsky plán pro založeni firmy, poskytující reklamní plochy
Lukáš Zerza -
Business Plan for an Import-Export Startup from Ecuador to the Czech Republic
Carlos Andrés Gómez Coronel -
Podnikatelský plán reklamní agentury
Pavel Kovář -
Využití SWOT analýzy pro marketingovou strategii cestovního ruchu ve vybraném regionu ČR
Radek Turčáni -
SWOT analýza firmy a inovace vybraných subsystémů
Lucie Beinhauerová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Liliana Kopicová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Romana Píchová