Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Jaroslav Hořava
Bc. Jaroslav Hořava
Master's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitele zvolené firmy vycházející jak ze zkušeností a historických dat, tak z výzkumu formou dotazníku. Pomocí těchto metod je sestaven souhrn aspektů, které mají vliv na rozhodování spotřebitele. Výsledkem je stanovení návrhů a jejich implementace do stávajícího marketingového mixu vedoucí ke zlepšení vztahu se zákazníkem.Abstract:
Diploma thesis is focused on analysis of TRUCK TRADE consumer behaviour using experience, historical data and research using survey method. Result of this thesis is a list of aspects, that influence customer behavior. Aim of this thesis is to define proposals from analysis and propose steps how to implement them into current marketing mix. This should lead to better relationship of the company with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/clc0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Lubomír Černý, MSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní rozhodování
Lucie Heřmánková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Jakub Vomlel -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
David Cvrkal -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová