Lukáš MLÁDEK

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in brewery market. Purpose of this thesis is to study and evaluate this communication and suggest an improvements for next seasons. In the theoretical part is defined comminucation mix, trends of modern marketing, traditio-nal brewing and the present situation of brewery market. Traditional production of beer is included in the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier: 16709

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MLÁDEK, Lukáš. Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe