Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR – Lukáš MLÁDEK
Lukáš MLÁDEK
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR
Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in brewery market. Purpose of this thesis is to study and evaluate this communication and suggest an improvements for next seasons. In the theoretical part is defined comminucation mix, trends of modern marketing, traditio-nal brewing and the present situation of brewery market. Traditional production of beer is included in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
16709
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MLÁDEK, Lukáš. \textit{Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/awdrje/.
Jak správně citovat práci
MLÁDEK, Lukáš. Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Postoj veřejnosti k elektromobilitě a k její marketingové komunikaci v ČR
Jiří Koudelka -
Využití trendů marketingové komunikace k zvýšení percepce značky Apple v ČR
Tereza Mistolerová -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Klára Bastlová -
Marketingová komunikace pořadu FUTURE JOBS
Jan Mašek -
Marketingová komunikace sportovního klubu Karate K4 Hodonín
Dominika Šabová -
Marketingová komunikace vybrané univerzity směrem k potencionálním uchazečům o studium
Štěpán TAUŠEK