Lukáš MLÁDEK

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR

Analysis of Marketing Communication of Selected Large and Medium-sized Breweries in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společností úspěšných na pivovar-ském trhu. Cílem bakalářské práce je sledovat tuto komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout případné zlepšení pro příští léta. V teoretické části je definován komunikační mix, trendy novodobého marketingu, tradiční výroba piva a současný stav pivovarského trhu. Tradiční výroba piva je do bakalářské práce zahrnuta jako …viac
Abstract:
This bachelor thesis is focused on marketing communication of companies in brewery market. Purpose of this thesis is to study and evaluate this communication and suggest an improvements for next seasons. In the theoretical part is defined comminucation mix, trends of modern marketing, traditio-nal brewing and the present situation of brewery market. Traditional production of beer is included in the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor: 16709

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MLÁDEK, Lukáš. Analýza marketingové komunikace vybraných velkých a středních pivovarů v ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe