Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami – Denisa Kramářová
Denisa Kramářová
Bakalářská práce
Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v prodejnách s potravinami
The influence of shopping environment in the grocery stores when purchasing selected alcoholic beverages
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují zákazníka při výběru alkoholických nápojů v maloobchodních prodejnách s potravinami, důraz byl kladen na faktory působící v místě prodeje. Bylo provedeno terénní šetření (n = 35), pozorování a hloubkové rozhovory (n = 32). K vyhodnocení kvalitativních dat byla využita obsahová analýza. Na základě získaných výsledků …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify the most important factors influencing the consumer behaviour in the selection of alcoholic beverages in the grocery stores, the emphasis was put on factors at the point of sale. For these purposes, field research (n = 35), observation and in-depth interviews (n = 32) were conducted. Qualitative data were evaluated using content analysis. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMÁŘOVÁ, Denisa. \textit{Vliv nákupního prostředí při koupi vybraných alkoholických nápojů v~prodejnách s~potravinami}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/awk9tw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
In-storová komunikace značek v kategorii kávy, čaje a cukrovinek na českém moderním trhu
Anna-Marie Rambousková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva