Přírodovědná gramotnost a její rozvíjení na 1. stupni ZŠ – Hana FOKTOVÁ
Hana FOKTOVÁ
Diplomová práce
Přírodovědná gramotnost a její rozvíjení na 1. stupni ZŠ
Science knowledge and its development at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem přírodovědné gramotnosti u dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce lze nalézt vysvětlení pojmů gramotnost, přírodovědná gramotnost, vědecká gramotnost a složky, které přírodovědná gramotnost obsahuje. Dále jsou uvedeny faktory, které rozvoj přírodovědné gramotnosti ovlivňují. Mezi tyto faktory lze zařadit především vliv rodiny (výchovy) a vliv učitele …víceAbstract:
The graduate deals with the development of natural scientific literacy among children of primary school age. In the theoretical part of this thesis is presented the explanation of the terms literacy, literacy of natural science, scientific literacy and the constituent parts of the natural science literacy. Factors influencing the development of natural scientific literacy follow. These factors include …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FOKTOVÁ, Hana. Přírodovědná gramotnost a její rozvíjení na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení herních činností a geocachingových aktivit do výuky prvouky a jejich vliv na znalosti žáků o přírodě
Karin FRÖHLICHOVÁ -
Výuka na 1. stupni základních škol se zaměřením na badatelskou výuku prvouky a přírodovědy
Anna PILAŘOVÁ -
Zapojení hospodářských zvířat do praktické výuky prvouky a přírodovědy u žáků prvního stupně
Ludmila Malariková -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Aktivizující metody a strategie ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Gabriela MOCKOVÁ -
Zastoupení prvků venkovní výuky v učebnicích prvouky a přírodvědy
Lucie ANDRLOVÁ -
Pokusy s prvky badatelsky orientované výuky v hodinách prvouky a přírodovědy na 1. stupni ZŠ
Tereza LEITLOVÁ -
Fyzicko-geografické zajímavosti Moravy a Slezska ve výuce prvouky a přírodovědy na I. stupni ZŠ
Barbora LANGOVÁ