Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu – Michajil Burdikov
Michajil Burdikov
Bakalářská práce
Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu
Marketing Communication of a Photography Service Provider on Instagram
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotografa (autora práce) na Instagramu. Cílem práce je přizpůsobení sdíleného obsahu a komunikace pro platící klienty, kteří dané fotografické služby využívají, a to na základě realizovaných rozhovorů s doporučením odpovídajícího postupu. Teoretická část definuje základní marketingové pojmy, předkládá podnikatelské strategie a možnosti fotografické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of a photographer (the author of the thesis) on Instagram. The aim of the thesis is to tailor the shared content and communication for paying clients who use photography services, based on interviews and then recommending steps. In the theoretical part, the basic marketing concepts, business strategies as well as photography services were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BURDIKOV, Michajil. \textit{Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/axf9db/.
Jak správně citovat práci
Burdikov, Michajil. Marketingová komunikace poskytovatele fotografických služeb na Instagramu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Podnikatelská strategie vybrané firmy - případová studie
Filip Kopanica