On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy. – Zdeněk Jankovič
Zdeněk Jankovič
Diplomová práce
On-line marketing - princip aukce mění svět reklamy.
On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising
Anotace:
Diplomová práce 'On-line marketing - Princip aukce mění svět reklamy' se zabývá postavením internetu jako média, on-line komerčními komunikacemi, oblastí vyhledávačů a výkonovou reklamou. Práce je strukturována do tří částí. V první části nahlížím na internet jako na médium nové generace, porovnávám jej s tradičními médii a popisuji situaci v ČR. Uvádím zde také stručnou segmentaci českých uživatelů …víceAbstract:
Diploma thesis 'On-line marketing - Principle of an auction changes the world of advertising' is about internet as a medium, on-line commercial communications, search engines and performance marketing. This thesis is divided into three parts. First part is about internet as a medium and actual situation on the Czech internet market. Second part describes a marketing communication mix on the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Plůdek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh marketingové komunikace prostřednictvím on-line médií - případová studie Olomoucký tvarůžkový festival Olomouc
Miloš DOSTÁL -
Návrh on-line marketingové komunikace pro zvolenou značku
Nikol Mendlová -
Měření on-line marketingových kampaní
Zbyněk Lukáš -
On-line komunikace AIESEC Praha.
Andrea Vitáková -
Využití informačních a komunikačních technologií v on-line poradenství a terapii
Radek Pavlas -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal