Ekonomika a byznys v oblasti sportu – Julija Andrejevna JEGOŠKINA
Julija Andrejevna JEGOŠKINA
Bakalářská práce
Ekonomika a byznys v oblasti sportu
Economy and business in the field of sports
Abstract:
The work bachelor's describes the functioning of the economy in the field of sports. The main task is to consider the present state of financing sports from the state budget, as well as aspects that need to be taken into account so that the situation does not become worse. The chapters are devoted of sport management, its importance and performance for sports clubs. The obtained results approve that …víceAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá fungování ekonomiky v oblasti sportu. BP vychází z faktu, že sport je v současné době nejen ekonomickým, ale i společenským jevem, jehož význam neustále roste. Hlavním úkolem je zvážit současný stav financování sportu ze státního rozpočtu a na jaké otázky je třeba se soustředit, aby se situace nezhoršila. Z charakteristiky ekonomiky sportu vyplývá, že obsahuje celou řadu …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: PhDr. Jaroslava Celerová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEGOŠKINA, Julija Andrejevna. Ekonomika a byznys v oblasti sportu. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Management sportovních klubů
Zuzana BEROUNSKÁ -
Sport marketing and its social implications
Berkant Sözbilir -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Sport Marketing and Its Social Implications
Ilya Aksamentov -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková