Anna Skalická

Master's thesis

Analýza zákaznické zkušenosti v kavárnách pražíren výběrové kávy v Praze

Analysis of customer experience in coffee shops operated by specialty coffee roasters in Prague.
Abstract:
Práce se věnuje aktuálnímu tématu mapování a hodnocení zákaznické zkušenosti (dále CX) v rostoucím segmentu kaváren třetí vlny v Praze. Jejím cílem je zhodnotit a porovnat CX v 5 vybraných kavárnách pražíren výběrové kávy v Praze a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Za pomocí metod skupinových rozhovorů se zákazníky kaváren, hloubkových rozhovorů se zákazníky analyzovaných kaváren a mystery shoppingu …more
Abstract:
This thesis concerns mapping and evaluation of customer experience (CX), a topic of growing importance in modern marketing. Its objective is to evaluate and compare CX in 5 chosen Third wave coffee shops, operated by specialty coffee roasters in Prague and present valid recommendations for its improvement. The thesis maps customer coffee shop visit journey and identifies customer touch-points (atmosphere …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: David Šimek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73695