Zvyšování tržního podílu automobilových společností v zemích BRICS – Kristýna Šibravová
Kristýna Šibravová
Bachelor's thesis
Zvyšování tržního podílu automobilových společností v zemích BRICS
Increasing the market share of automotive companies in BRICS countries
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá automobilovým průmyslem v zemích BRICS. Cílem práce je představit postavení zemí BRICS k automobilovému průmyslu a zhodnotit, jaký význam má pro automobilové společnosti zvyšování jejich tržního podílu v těchto zemích. Dílčím cílem je uvést možnosti, kterých by automobilové společnosti mohly využít pro zvýšení svého tržního podílu v zemích BRICS. Výzkumná otázka práce …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the automotive industry in BRICS countries. The purpose of this thesis is to present the position of BRICS countries within the automotive industry and to evaluate the importance for automotive companies of increasing their market shares in these countries. The sub-objective is to indicate the possibilities that car companies could use to increase their market share …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82673
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedúci: Ilya Bolotov
- Oponent: Pavla Neumannová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82673
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj systému managementu kvality dodavatele automobilového průmyslu podle IATF 16949.
Petr Sekanina -
Comparison of Financial Performance of Companies in the Automotive Industry in Selected Countries
Mingxuan Ding -
GDP Fluctuation and its Effects on the Automotive Industry
Giga Tatanashvili -
Impact of European Emission Standards on the Automotive Industry
Patrik Hájek -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová -
Elektromobilita a její dopad na After Sales Business ve ŠKODA AUTO a.s.
Jaroslav Vaňátko