P: Věcem je všechno jedno – BcA. Tomasz Jan Kawecki
BcA. Tomasz Jan Kawecki
Bakalářská práce
P: Věcem je všechno jedno
P: Things don’t care
Anotace:
Fascinuje mě vliv média fotografie na vnímání paranormálních jevů, způsob, jakým je využívána k vytváření a dokazování pravdivosti a fakticity těchto událostí. Paradoxem této potřeby fotografické autentizace je, že fotografie sama byla ve svých počátcích, během vynalezení, považována za magickou. Navštívil jsem Kašubsko v Polsku a prozkoumal několik míst, kde se mísí víry, tradice a kultury, historicky …víceAbstract:
I am fascinated by the influence of the medium of photography on the perception of the paranormal, the way it is used to create and prove the truth and factuality of these events. The paradox of this need for photographic authentication is that photography itself was considered magical in its early days, during its invention. I have visited the Kashubian region of Poland and explored several places …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pg76k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
- Vedoucí: MgA. Jan Brykczyński, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Štěpánka Stein
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
T: Dokumentární fotografie jako elegie a psychoterapie
Zbigniew Jakub Kordys -
1. Teoretická část:\nl{}Fotografie psychických poruch\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Lingerie\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Psychická porucha
Tereza Štouračová -
Pozice dokumentární fotografie v Polsku v letech 1960 - 2020 (teoretická část)
Adrian Wykrota -
Evoluce dokumentární fotografie v Polsku po roce 1989 (teoretická část)
Mariusz Forecki -
T: Narušené krajiny. Polská dokumentární fotografie směru new topographics z pohledu války, smrti a utrpení
Jerzy Piatek -
Vývoj fotografie a význam současné reportážní a dokumentární fotografie
Kristýna Řádková -
T: Černobílá subjektivní dokumentární fotografie v Polsku po roce 2000
Bartłomiej Krężołek -
T: Nahé tělo a akt ve fotografiích Romaina Urhausena
Krystyna Dul