Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Veronika Krajčová
Bc. Veronika Krajčová
Diplomová práce
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Marketing mix proposal for a market launch of a new product
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti Bochemie wood care s.r.o. Cílem diplomové práce je návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu pod značkou Bochemit na český a slovenský trh. Ke zpracování diplomové práce jsou využita sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a z interních zdrojů firmy ke zhodnocení dosavadního nastavení …víceAbstract:
This master thesis deals with the issue of the application of individual marketing mix tools within the company Bochemie wood care s.r.o. The aim of this thesis is to design a marketing mix for the launch of a new product under the brand Bochemit into the Czech and Slovak markets. The thesis uses secondary data from publicly available sources and from internal company sources to evaluate the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/wttje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vlastimila Kašparcová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková