Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh – Bc. Veronika Krajčová
Bc. Veronika Krajčová
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Marketing mix proposal for a market launch of a new product
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti Bochemie wood care s.r.o. Cílem diplomové práce je návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu pod značkou Bochemit na český a slovenský trh. Ke zpracování diplomové práce jsou využita sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a z interních zdrojů firmy ke zhodnocení dosavadního nastavení …moreAbstract:
This master thesis deals with the issue of the application of individual marketing mix tools within the company Bochemie wood care s.r.o. The aim of this thesis is to design a marketing mix for the launch of a new product under the brand Bochemit into the Czech and Slovak markets. The thesis uses secondary data from publicly available sources and from internal company sources to evaluate the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/wttje/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Vlastimila Kašparcová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAJČOVÁ, Veronika. \textit{Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/axp30t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková