Bc. Veronika Krajčová

Master's thesis

Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh

Marketing mix proposal for a market launch of a new product
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice využití jednotlivých nástrojů marketingového mixu společnosti Bochemie wood care s.r.o. Cílem diplomové práce je návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu pod značkou Bochemit na český a slovenský trh. Ke zpracování diplomové práce jsou využita sekundární data z veřejně dostupných zdrojů a z interních zdrojů firmy ke zhodnocení dosavadního nastavení …more
Abstract:
This master thesis deals with the issue of the application of individual marketing mix tools within the company Bochemie wood care s.r.o. The aim of this thesis is to design a marketing mix for the launch of a new product under the brand Bochemit into the Czech and Slovak markets. The thesis uses secondary data from publicly available sources and from internal company sources to evaluate the current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vlastimila Kašparcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management