Petr Barot

Bakalářská práce

Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy

The impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of a selected company
Anotace:
Cílem práce je na základě domácích a zahraničních literárních zdrojů, strukturovaného rozhovoru s managementem vybrané firmy a analýzy marketingových aktivit společnosti během pandemie Covid-19 zhodnotit negativní i pozitivní dopady pandemie na marketingové aktivity vybraného podniku a navrhnout možnosti marketingových aktivit, které budou sloužit jako „best practices“ pro případné další krizové situace …více
Abstract:
The aim of the thesis is based on Czech and foreign literature sources, structured interview with the management of the selected company and analysis of the marketing activities of the company during the pandemic Covid-19 to evaluate the negative and positive impacts of the pandemic on the marketing activities of the selected company and to propose options for marketing activities that will serve as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.