Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy – Petr Barot
Petr Barot
Bakalářská práce
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
The impact of the COVID-19 pandemic on the marketing activities of a selected company
Anotace:
Cílem práce je na základě domácích a zahraničních literárních zdrojů, strukturovaného rozhovoru s managementem vybrané firmy a analýzy marketingových aktivit společnosti během pandemie Covid-19 zhodnotit negativní i pozitivní dopady pandemie na marketingové aktivity vybraného podniku a navrhnout možnosti marketingových aktivit, které budou sloužit jako „best practices“ pro případné další krizové situace …víceAbstract:
The aim of the thesis is based on Czech and foreign literature sources, structured interview with the management of the selected company and analysis of the marketing activities of the company during the pandemic Covid-19 to evaluate the negative and positive impacts of the pandemic on the marketing activities of the selected company and to propose options for marketing activities that will serve as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/szxbx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Alžběta Kiráľová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová