Bc. Barbora Novotná

Master's thesis

Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy

The Promotional Plan and Corporate Identity of a Newly Established Company.
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikačního plánu pro nově vznikající firmu a zpracování její firemní identity, která bude firmu prezentovat navenek. První část se věnuje vymezení teoretických východisek firemní identity, značky, designu, emocí a příběhu v marketingu, cílové skupině a možností přístupů k segmentaci trhu a marketingovému a ko- munikačnímu mixu. Praktická část práce obsahuje …viac
Abstract:
This thesis focuses on designing the proposal of a promotional plan of the newly established company and also designing its corporate identity that is going to represent the company. The thesis is divided into three parts: theoretical part, practical part and the project. First part of the thesis defines the theoretical basis of corporate identity, brand, design, emotion and story and its role in marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zverejniť od: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novotná, Barbora. Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma