Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou – Ing. Lenka TROUBILOVÁ
Ing. Lenka TROUBILOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou
An analysis of the competitive strengths of Largo CZ Limited, in comparison to its largest competitors in the distribution of forestry and gardening mechanical equipment within the market
Anotácia:
Nejprve ve své bakalářské práci vysvětlím základní pojmy týkající se konkurenceschopnosti jako např. co je to vůbec konkurence, konkurenceschopnost a jak poznáváme, identifikujeme a analy-zujeme konkurenci. V praktické části na základě dotazníkového šetření zanalyzuji konkurenční prostředí firmy Largo CZ, s. r. o. a identifikuji její přednosti a nedostatky v boji s konkurencí. Na závěr své práce navrhnu …viacAbstract:
As a first step of my Bachelors theses I will explain the basic definitions of competitive advantage e. g. what is competition, the competitive advantage and how do we recognise, identify and analyze competition. In practical part {--} based on the interviews {--} I will analyze competitive environment of Largo CZ Ltd. company and will identify its qualites and failings competitors fight. At the end …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2006
Identifikátor:
4070
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedúci: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TROUBILOVÁ, Lenka. \textit{Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/axuun6/.
Jak správně citovat práci
TROUBILOVÁ, Lenka. Analýza konkurenceschopnosti firmy Largo CZ, s.r.o. oproti nejvýznamnějším prodejcům značek na trhu s lesní a zahradní technikou. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Zdeňka Jirsová -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Kateřina Beránková -
Strategie pro posílení konkurenceschopnosti vybraného podniku
Aneta BOUŠKOVÁ -
Konkurenceschopnost druhotného umístění vybraných firem na moderním trhu
Tomáš Kadaník