Projekt implementace strategického programu organizace – Bc. Jan JEŽEK
Bc. Jan JEŽEK
Diplomová práce
Projekt implementace strategického programu organizace
Project of Implementation Strategic Programme in the Selected Company
Anotace:
Předložená práce se zaměřuje na implementaci strategického programu ve společnosti Pletiva Dobrý a Urbánek s.r.o. Úvodní kapitola obsahuje charakteristiku společnosti, po které následuje formulace strategického plánu pro období let 2017 2019. Třetí kapitola se zabývá analýzou prostředí externího i interního. V navazující kapitole jsou z dlouhodobých cílů vyvozeny krátkodobé cíle včetně klíčových indikátorů …víceAbstract:
The presented diploma thesis is focused on an implementation of strategic programme in the Pletiva Dobrý a Urbánek, s.r.o. company. An introducory chapter includes a characteristic of the company, then a formulation of a strategic plan for the period between the years 2017 and 2019 follows. The third chapter deals with the environmental analysis external and internal as well. In the following chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jarmila Ircingová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽEK, Jan. Projekt implementace strategického programu organizace. Plzeň, 2017. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Martina Tájková -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Pavel JAGOŠ -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Markéta FRANKOVÁ -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Tomáš HOLEČEK -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Anna VONDRÁČKOVÁ -
Strategická analýza prostředí vybraného podniku
Veronika KOMYSARENKO -
Strategická analýza prostředí vybrané organizace
Tomáš HOLEČEK