Porovnání knihoven pro tvorbu uživatelských rozhraní – Lukáš MOUČKA
Lukáš MOUČKA
Bakalářská práce
Porovnání knihoven pro tvorbu uživatelských rozhraní
Comparison of the user interface libraries
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku uživatelských rozhraní (UI) a použitelnosti (UX). V teoretické části se zabývá rozborem uživatelských rozhraní a jejich typů. Stejným způsobem je zpracována použitelnost a vliv psychologie, designu a copywritingu na ni. Dále jsou vybrané knihovny pro tvorbu GUI a jejich komponenty detailně analyzovány. V praktické části je vytvořena aplikace (souborový manažer) ve …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with issues of user interfaces (UI) and usability (UX). The theoretical part of the thesis is based on user interfaces analysis and UI types analysis. The usability is processed in the same way. This chapter describes other aspects of UX (psychology, design and copywriting). Then selected GUI libraries and widgets are analyzed in detail. In the second part of thesis is created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Lipka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOUČKA, Lukáš. Porovnání knihoven pro tvorbu uživatelských rozhraní. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Specifikace uživatelského rozhraní aplikace knihovny videoher
Michal Flodr -
Použití mentálních modelů při navrhování grafického uživatelského rozhraní webových stránek akademických knihoven se zaměřením na web knihovny v Liberci.
Drahomír Hájek -
Uživatelské rozhraní online katalogu knihovny
Petr Křivánek -
Tvorba Android knihovny pro rychlé prototypování aplikací
David Vlastník -
Participativní design a informační služby digitální knihovny
Veronika Svobodová -
Zkušenost začínajících testerů s knihovnami pro automatizaci testů uživatelského rozhraní – případová studie
Jan Makyda -
Analýza ovládacích prvků uživatelského rozhraní pro chytrou domácnost
Eliška Janovcová -
Průvodce designem prvků uživatelského rozhraní (UI)
Lucie Lacková