Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites – Tuvshinzaya SANDUIJAV, MBA
Tuvshinzaya SANDUIJAV, MBA
Disertační práce
Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites
Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites
Abstract:
Cross-cultural marketing and advertising research, done by scientists, reveal important influences of culture on consumer behavior. Therefore to examine the cultural aspects of Mongolia in the field of advertising the study placed the following objectives: (1) To study how Mongolian society will be scored by cultural dimensions; (2) To determine the influence of nomadic civilization on the culture …víceAbstract:
Interkulturní marketing a výzkumy reklamy, uskutečňované vědci, potvrzují důležitost vlivu kultury v oblasti spotřebního chování. Aby bylo možné zkoumat kulturní specifika Mongolska z pohledu reklamního působení klade si tato studie následující cíle: (1) Studium hodnotových dimenzí mongolské kultury; (2) Určení vlivu nomádské (kočovné) civilizace na mongolskou kulturu; (3) Určení komunikačního kontextu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2008
Zveřejnit od: 17. 10. 2008
Identifikátor:
10710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 11. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SANDUIJAV, Tuvshinzaya. \textit{Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ay3p68/.
Jak správně citovat práci
SANDUIJAV, Tuvshinzaya. Cross Cultural Aspects of Advertising-Cultural Analysis of Mongolian and Chinese Web Sites. Zlín, 2008. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 10. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 10. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kreativní strategie v TV reklamách japonských a českých mobilních operátorů
Thu Trang Dinhová -
Kreativita TV reklamy
David Slovák -
Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Jana FOREJTAROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Kreativita TV reklamy
Irina Stasyuk -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL