Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh – Darya Zaikina
Darya Zaikina
Bakalářská práce
Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh
Company's marketing mix during foreign market entry
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem společnosti Autoparts při vstupu na zahraniční trh. V teoretické části jsou popsány základní prvky marketingového mixu, možné formy vstupu na zahraniční trh a potřebné analýzy pro mezinárodní výzkum trhu. Praktická část je zaměřena na stručné představení vybrané společnost, SWOT analýzu podniku a PEST analýzu Ukrajiny. Na základě získaných údajů byl …víceAbstract:
This bachelor work deals with marketing mix of company Autoparts during its entry to the foreign market. In a theoretical part there are described the basic instruments of marketing mix, possible entry forms to the foreign market and analysis necessary for foreign market research. The practical part briefly introduces a chosen company, SWOT analysis of the firm and PEST analysis of Ukraine. On the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zaikina, Darya. Marketingový mix při vstupu firmy na zahraniční trh. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix vybraného polygrafického podniku v mezinárodním prostředí
Nina Oľhová -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Lujza Sadloňová -
Mezinárodní marketingový mix vinařství pro vstup na polský trh
Vojtěch Sečka -
Mezinárodní marketingový mix společnosti vstupující na zahraniční trh
Tereza Kremláčková -
Marketingový mix Nutricia Metabolics, a. s.
Ladislav Matura -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek
Název
Vložil
Vloženo
Práva