Bc. Andrea Šándorová

Diplomová práce

Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární

Marketing communications of selected pharmacy chain
Abstract:
The thesis deals with tools of marketing communications regarding legislative restrictions of health marketing. The aim of the work is to optimize the marketing communications of a selected chain of pharmacies. The analysis of the current communications and other secondary data revealed weak points of the implemented communications and the position of the chain in relation to its competition. Using …více
Abstract:
Práca pojednáva o jednotlivých nástrojoch marketingovej komunikácie a dáva ich do súvislosti s legislatívnymi obmedzeniami zdravotníckeho marketingu. Cieľom práce je optimalizácia marketingovej komunikácie vybraného reťazca lekární. Analýzou súčasnej komunikácie a ďalších sekundárnych dát boli zistené slabé miesta realizovanej komunikácie a postavenie reťazca voči konkurencii. Primárny výskum pomocou …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hb5i4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management