Magdalena Minaříková

Diplomová práce

Uplatňování prvků Montessori pedagogiky při výchově a vzdělávání osob s mentálním postižením

The application of the Montessori components in upbringing and education of mentaly affected people
Anotace:
Práce se snaží vystihnout a popsat základní principy Montessori pedagogiky. Cílem je čtenáři přiblížit charakteristiky jednotlivých oblastí výchovy se zaměřením na konkrétní pomůcky. Práce monitoruje využívání Montessori pomůcek při výchově a vzdělávání dětí s postižením. Konkrétně na základních školách praktických a speciálních ve Zlínském kraji
Abstract:
The work tries to describe and give a true picture of basic principle of Montessori´s pedagogy. The object is to explain to the reader the characteristics of any education´s areas with any concrete aids. We find in the work the using of Montessori´s aids in the education and training those children, who are handicapped. Especially at the primary schools (practical and special) in the area of the town …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Olga Krejčířová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.