Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele. – Bc. Petra Boumová
Bc. Petra Boumová
Diplomová práce
Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.
The competitive position of the product according to consumers perception.
Anotace:
Předmětem této diplomové práce, nesoucí název "Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele", je analýza vnímání konkurenční pozice vozů ŠKODA Superb a Volkswagen Passat. Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické, části se zaměřuje na konkurenci, konkurenceschopnost a konkurenční výhodu. V této části je zpracována literatura, která se týká produktu a jeho pozice na trhu. Dále pak …víceAbstract:
The subject of this thesis, bearing the title "The competitive position of the product according to consumer´s perception." is the analysis of perception competitive position of the cars ŠKODA Superb and Volkswagen Passat. This diploma thesis consists of three parts. First, theoretical, part is focused on competition, competitiveness and competitive advantage. The theoretical part deals with literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Boumová, Petra. Konkurenční pozice produktu dle vnímání spotřebitele.. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
Kateřina Kiliánová -
Konkurenceschopnost a výkonnost podniku
Aneta Kalašová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Sabina Exlerová -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Konkurenceschopnost vybrané kategorie produktů koření a kořenících směsí v maloobchodě
Alena Hubáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva