Jakub Trübenekr
Bakalářská práce
Multilevel marketing
Multilevel marketing
Anotace:
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.Abstract:
This study introduces the origin, futher development and the recent form of multilevel marketing within Amway, corp. The author also describes fundamentals for building a distributor network. There is author's experiences and evaluation of the future of networking in the end.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Dagmar Skokanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing společnosti Amway
Markéta Drozdková -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Nové trendy uplatnění MLM ve společnosti Amway
Veronika Kopáčková -
Multi-level marketing
Michal Plzák -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
Analýza strategie síťového marketingu ve firmě Amway
Petr Hynšt -
Multilevel marketing v 21.století
Lucie LIPOVSKÁ