Jakub Trübenekr

Bakalářská práce

Multilevel marketing

Multilevel marketing
Anotace:
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.
Abstract:
This study introduces the origin, futher development and the recent form of multilevel marketing within Amway, corp. The author also describes fundamentals for building a distributor network. There is author's experiences and evaluation of the future of networking in the end.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2010
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Dagmar Skokanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20149

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management