Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017 – Artur Kornienko
Artur Kornienko
Diplomová práce
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Abstract:
Clear and exercisable marketing strategy is one of keys to the success in any business field. Moreover, the importance of marketing strategy arises when economy enters recession stage. Russia is one of the most important markets for most of the world's leading car manufacturers. SKODA auto is among them as well. Russian economy experienced rapid decline in the 2015 due to the falling oil prices. As …víceAbstract:
Clear and exercisable marketing strategy is one of keys to the success in any business field. Moreover, the importance of marketing strategy arises when economy enters recession stage. Russia is one of the most important markets for most of the world's leading car manufacturers. SKODA auto is among them as well. Russian economy experienced rapid decline in the 2015 due to the falling oil prices. As …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORNIENKO, Artur. \textit{Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ayy7xu/.
Jak správně citovat práci
Kornienko, Artur. Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
International Direct Marketing of the selected company
Laura Hošek -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
František Jůzl