Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Karolína POLÁKOVÁ
Bc. Karolína POLÁKOVÁ
Master's thesis
Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí
The influence of mandatory pre-school education on children from backrounds
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou povinného předškolního vzdělávání a jeho vlivu na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Teoretická část zpracovává témata předškolního vzdělávání, kognitivního a sociálního vývoje předškolních dětí ze sociálně znevýhodněných rodin. Zejména se jedná o otázky povinné předškolní docházky a jejího vlivu na snížení nerovnosti ve vzdělávání. Empirickou část tvoří …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of compulsory pre-school education and its impact on children from socially disadvantaged backgrounds. The topics dealt with in the theoretical part are pre-school education, cognitive and social development of pre-school children from socially disadvantaged families. Especially focusing on the issues of compulsory pre-school education and its impact on reducing inequalities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁKOVÁ, Karolína. \textit{Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/ayzdw3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁKOVÁ, Karolína. Vliv povinného předškolního vzdělávání na děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Specialization in Education / Social Pedagogy
Theses on a related topic
-
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Tereza Šimková -
Vztah předškolního vzdělávání k sociální a emoční inteligenci
Linda Procházková -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Sociální dovednosti dětí v posledním roce předškolního vzdělávání
Štěpánka FOLTINOVÁ -
Prevence předčasných odchodů ze vzdělávání se zaměřením na podporu předškolního vzdělávání
Šárka ŠILHANOVÁ -
Sociální interakce a agrese v předškolním vzdělávání: zkoumání a nástroje zvládání
Lucie Hátlová -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ