Lucie Radačovská

Master's thesis

Strategické řízení značky

Strategic brand management
Anotácia:
Budování značky je dlouhodobý a náročný proces, v průběhu kterého se marketéři potýkají s řadou výzev a překážek. Tento proces lze nazvat strategické řízení značky. Tématem diplomové práce je strategické řízení značky. Cílem práce je definovat a analyzovat zvolenou značku z pohledu marketingových komunikací a zaměřit se na znalost značky. Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumného šetření …viac
Abstract:
Brand building is a long and challenging process in which marketers face a range of challenges and obstacles. This process can be called strategic brand management. The topic of this thesis is strategic brand management. The aim of the thesis is to define and analyse the selected corporate brand from the point of view of marketing communications and to focus on brand awareness. Recommendations are …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
  • Vedúci: Kamila Matysová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78185

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod