Lucie Radačovská
Master's thesis
Strategické řízení značky
Strategic brand management
Anotácia:
Budování značky je dlouhodobý a náročný proces, v průběhu kterého se marketéři potýkají s řadou výzev a překážek. Tento proces lze nazvat strategické řízení značky. Tématem diplomové práce je strategické řízení značky. Cílem práce je definovat a analyzovat zvolenou značku z pohledu marketingových komunikací a zaměřit se na znalost značky. Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumného šetření …viacAbstract:
Brand building is a long and challenging process in which marketers face a range of challenges and obstacles. This process can be called strategic brand management. The topic of this thesis is strategic brand management. The aim of the thesis is to define and analyse the selected corporate brand from the point of view of marketing communications and to focus on brand awareness. Recommendations are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
- Vedúci: Kamila Matysová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová