Lucie Radačovská

Master's thesis

Strategické řízení značky

Strategic brand management
Abstract:
Budování značky je dlouhodobý a náročný proces, v průběhu kterého se marketéři potýkají s řadou výzev a překážek. Tento proces lze nazvat strategické řízení značky. Tématem diplomové práce je strategické řízení značky. Cílem práce je definovat a analyzovat zvolenou značku z pohledu marketingových komunikací a zaměřit se na znalost značky. Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumného šetření …more
Abstract:
Brand building is a long and challenging process in which marketers face a range of challenges and obstacles. This process can be called strategic brand management. The topic of this thesis is strategic brand management. The aim of the thesis is to define and analyse the selected corporate brand from the point of view of marketing communications and to focus on brand awareness. Recommendations are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2019
  • Supervisor: Kamila Matysová
  • Reader: Vladimíra Khelerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78185

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod