Lucie Radačovská
Master's thesis
Strategické řízení značky
Strategic brand management
Abstract:
Budování značky je dlouhodobý a náročný proces, v průběhu kterého se marketéři potýkají s řadou výzev a překážek. Tento proces lze nazvat strategické řízení značky. Tématem diplomové práce je strategické řízení značky. Cílem práce je definovat a analyzovat zvolenou značku z pohledu marketingových komunikací a zaměřit se na znalost značky. Na základě teoretických poznatků a výsledků výzkumného šetření …moreAbstract:
Brand building is a long and challenging process in which marketers face a range of challenges and obstacles. This process can be called strategic brand management. The topic of this thesis is strategic brand management. The aim of the thesis is to define and analyse the selected corporate brand from the point of view of marketing communications and to focus on brand awareness. Recommendations are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78185
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2019
- Supervisor: Kamila Matysová
- Reader: Vladimíra Khelerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78185
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová