Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství – Jolana Strakušová
Jolana Strakušová
Diplomová práce
Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství
The Project of Implementation of Marketing Communication in the Starting Winery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Teoretická část práce byla vypracována formou literární rešerše zaměřující se na marketing a oblast marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav trhu, identifikovat konkurenci a zjistit preference spotřebitelů vína. Prostřednictvím internetového průzkumu, analytických metod, …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of implementation of marketing communication in the starting winery. The theoretical part of the thesis was made by literary research focused on the area of marketing and marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the current situation on the market, to define competitors and discover preferences of consumers.Via the internet research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Strakušová, Jolana. Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová