Jolana Strakušová

Diplomová práce

Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství

The Project of Implementation of Marketing Communication in the Starting Winery
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem zavedení marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Teoretická část práce byla vypracována formou literární rešerše zaměřující se na marketing a oblast marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo zanalyzovat současný stav trhu, identifikovat konkurenci a zjistit preference spotřebitelů vína. Prostřednictvím internetového průzkumu, analytických metod, …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the proposal of implementation of marketing communication in the starting winery. The theoretical part of the thesis was made by literary research focused on the area of marketing and marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the current situation on the market, to define competitors and discover preferences of consumers.Via the internet research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Strakušová, Jolana. Projekt zavádění marketingové komunikace v začínajícím vinařství. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe