Marketingová studie vybrané destinace – Kateřina Nevrlá
Kateřina Nevrlá
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané destinace
Marketing Study of Tourist Destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou studii destinace Praha a jejím cílem je analýza a zhodnocení potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu v Praze a jeho využití v marketingu Prahy jako destinace cestovního ruchu. Práce seznamuje se základními pojmy marketingu destinace cestovního ruchu - definuje marketingovou analýzu, segmentaci trhu, marketingovou strategii, marketingový mix a realizační plán …víceAbstract:
The thesis is devoted to marketing study of the tourist destination Prague and its aim is to analyze and evaluate the potential of tourism development in Prague and its utilization in marketing of Prague as a tourist destination. It defines basic terms about destination marketing - marketing analysis, market segmentation, marketing strategy, marketing mix and implementation plan together with the control …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Liběna Jarolímková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Destinační management v České republice
Miroslava Uhlíková -
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka