Daniela Broncová

Master's thesis

Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR

Analysis of the marketing strategy of the Division of luxury products of the company L´Oréal in CZ
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2008
  • Supervisor: Hana Machková
  • Reader: Miroslav Karlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4368