Simona ČÍPOVÁ

Bakalářská práce

The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale

The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Abstract:
This bachelor thesis deals with persuasive linguistic techniques used by two cosmetic companies, Mary Kay and TianDe, focused on direct sale. The aim of the thesis is to identify characteristic morpho-syntactic structures and lexical choices the companies make on their respective official websites to gain new sellers. The compiled corpora are analyzed utilizing M.A.K. Halliday's systemic functional …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá persvazivními jazykovými metodami firem Mary Kay a TianDe zaměřených na přímý prodej. Cílem práce je identifikovat charakteristické morfosyntaktické struktury a lexikální prostředky, které tyto společnosti využívají na svých oficiálních webových stránkách k získání nových prodejců. Sestavené korpusy jsou analyzovány na základě systémové funkční gramatiky M.A.K. Hallidaye …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÍPOVÁ, Simona. The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta