Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia – Markéta Zelenková
Markéta Zelenková
Master's thesis
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Abstract:
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň \"60 let společně na cestách\" a kampaň z roku 2006 \"Pomůžete nám zpátky …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2293
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
- Supervisor: Milan Puchýř
- Reader: Tomáš Kopřiva
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s.
Michal Boška -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale
Štěpánka ŠVÉDOVÁ -
Marketingová komunikace komerčních bank
Patrícia ŠAVELOVÁ -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk