Markéta Zelenková

Master's thesis

Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia

Abstract:
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň \"60 let společně na cestách\" a kampaň z roku 2006 \"Pomůžete nám zpátky …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: Milan Puchýř
  • Reader: Tomáš Kopřiva

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2293