Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia – Markéta Zelenková
Markéta Zelenková
Diplomová práce
Využití komerčních komunikací při podpoře značky Tatranky Opavia
Anotace:
Cílem práce bylo popsat různé druhy komerčních komunikací a možnosti jejich využití při podpoře značky Tatranky Opavia. Konkrétně zde bylo pojednáno o reklamě, Public Relations, sponzoringu, podopře prodeje a direct mailu. Ve druhé části byly zanalyzovány kampaně, které již na Tatrankách proběhly, konkrétně v létě roku 2005 kampaň \"60 let společně na cestách\" a kampaň z roku 2006 \"Pomůžete nám zpátky …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Tomáš Kopřiva
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Marketingová komunikace v bankovnictví: nové trendy
Kateryna Bohun -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Hodnocení marketingové komunikace Komerční banky, a.s.
Michal Boška -
Marketingová komunikace komerčních pojišťoven na sociálních médiích
Jiří Havránek -
Marketingové komunikace Komerční banky v porovnání s francouzskou bankou Société Générale
Štěpánka ŠVÉDOVÁ -
Marketingová komunikace komerčních bank
Patrícia ŠAVELOVÁ -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk