Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů – Bc. Darina Leitnerová
Bc. Darina Leitnerová
Master's thesis
Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů
The relationship with students as one of the factors influencing wellbeing of novice teachers
Abstract:
Diplomová práce „Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů“ pojednává o vlivu vztahu s žáky na život začínajícího učitele. Přináší fakta o spokojenosti začínajících učitelů se svým životem, o jejich pohledu na svůj život, na sebe a vztah s žáky. Opírá se o data z projektu GAČR Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů (GA15 …moreAbstract:
Diploma thesis of "The relationship with the students as one of the factors influencing wellbeing of novice teachers" discusses the influence of the relationship with the pupils on the life of novice teachers. Brings the facts about beginning teachers ' satisfaction with their lives, about their perspective on your life, and the relationship with students. It draws on data from the project GAČR How …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vtq6i/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Kohoutek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LEITNEROVÁ, Darina. \textit{Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/aznwo6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Učitelství fyziky pro základní školy
Theses on a related topic
-
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Zavádění hodnocení podporujícího učení studentem učitelství v průběhu jeho pedagogické praxe
Patrik Langr -
Problematika začínajících učitelů v počátcích jejich praxe
Petra KRÝSMANOVÁ -
Pedagogická praxe z perspektivy studentek Anglického jazyka a literatury
Gabriela Řihánková -
VSTUP DO PRAXE OČIMA ZAČÍNAJÍCÍCH UČITELŮ PRVNÍHO STUPNĚ ZŠ NA ROKYCANSKU
Jitka ZÍBAROVÁ -
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
Barbora LICKOVÁ -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová