Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři – Martina Baumruková
Martina Baumruková
Diplomová práce
Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2007
- Vedoucí: Helena Chvojková
- Oponent: Zdenka Petrů
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3923
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko -
Management a kvalita ve zdravotnictví Podtitul: Evaluace kvality života a možnosti zvýšení resilience rodičů v roli neformálních pečovatelů
Eliška ŠOFROVÁ -
Srovnávací analýza požadavků na profesi manažera kvality a náplně studijního oboru management kvality
Martin Kocurek -
Management kvality zdravotní péče v AČR
Tomáš Halajčuk