Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele – Filip Lukosz
Filip Lukosz
Bachelor's thesis
Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele
How do new trends in fashion marketing influence the purchasing decisions of the end consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá nové trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na konečného spotřebitele. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy a aktuální trendy, praktická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci Footshopu. Návrhová část představuje strategie pro zefektivnění komunikace, implementaci chatbotů a rozšířenou realitu pro zkoušení oblečení, v obchodě Footshop. V závěru jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis examines new trends in fashion marketing and their impact on the end consumer. The theoretical part analyzes fundamental concepts and current trends, while the practical part focuses on the marketing communication of Footshop. The proposal part presents strategies for streamlining communication, implementing chatbots, and using augmented reality for trying on clothes at the Footshop …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Martin Wiederman, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKOSZ, Filip. \textit{Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/azvkl3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Augmented Reality Deformable Tracking
Michal Jankovič -
Applications for remote support in augmented reality
Martin Lečbych -
Application for Learning Math Using Augmented Reality
Terézia Mikulová -
Use of Virtual Reality and/or Augmented Reality Resources to Control and Visualize Processes
Abishek Janakiraman -
Underwater Localization and Interaction for Open-Sea Augmented Reality Systems
Jan Čejka -
Location-based augmented reality game to explore new places
Tereza Cahová -
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
René Dang -
Analýza brandingu společnosti Footshop
Ngoc Anh Nguyen