Filip Lukosz

Bachelor's thesis

Jak ovlivňují nové trendy ve fashion marketingu nákupní rozhodování konečného spotřebitele

How do new trends in fashion marketing influence the purchasing decisions of the end consumer
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá nové trendy ve fashion marketingu a jejich vliv na konečného spotřebitele. V teoretické části jsou analyzovány základní pojmy a aktuální trendy, praktická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci Footshopu. Návrhová část představuje strategie pro zefektivnění komunikace, implementaci chatbotů a rozšířenou realitu pro zkoušení oblečení, v obchodě Footshop. V závěru jsou …more
Abstract:
This bachelor thesis examines new trends in fashion marketing and their impact on the end consumer. The theoretical part analyzes fundamental concepts and current trends, while the practical part focuses on the marketing communication of Footshop. The proposal part presents strategies for streamlining communication, implementing chatbots, and using augmented reality for trying on clothes at the Footshop …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Martin Wiederman, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON