Marketplace: dobrý sluha, ale zlý pán – Tomáš Kamír
Tomáš Kamír
Master's thesis
Marketplace: dobrý sluha, ale zlý pán
Marketplace: a good servant but a bad master
Anotácia:
Marketplaces, hýbou e-commerce světem a pro mnoho firem působící v online světě marketplaces otevírají nové možnosti internacionalizace svého byznysu. Cílem této práce je identifikovat klíčové faktory, které hrají zásadní roli v úspěchu firem při expanzi za hranici při využití marketplaces. Tyto faktory poukazují na to, co je třeba zvážit, pomáhají zhodnotit výhody a nevýhody marketplaces, určují, …viacAbstract:
Marketplaces are driving the e-commerce world and for many companies operating in the online world, marketplaces open up new opportunities to internationalise their business. The aim of this paper is to identify the key factors that play a crucial role in the success of firms in expanding across borders using marketplaces. These factors point out what needs to be considered, they facilitate evaluating …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
- Vedúci: Karel Pernica
- Oponent: Aleš Kubíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Applying the Uppsala Model to the internationalization Process of E-Commerce Companies - A case study
Jiaming Zou -
Limity aplikace vybraných internacionalizačních modelů v podmínkách českých MSP
Jakub Štegner -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Maksim Purgin -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková